Beiträge von jabrokoss

Jochen: schlimma wie die heidelberjer kinne die ga nitt sinn...

isch hann wa awwa gischda mo die fassenacht in hannover angeguggt... uih uih uih... saaa mo.. die läwe jo rischdisch uff.... 2 weibsbilla mid perrigg... meh hann isch nitt gesiehn... klawens odda nitt...

huhu,

also wenn es so eine microfaser ist, wie bei uns, dann merkt man keinen kunststoff. fühlt sich an, wie diese wischtücher.

abwischen ist aber nicht so leicht, wie sie einem im geschäft erzählen.

hallo,

wie hat otto das mal formuliert: der papst hat angeblich selbstmord verübt. warum nicht, wenn man sich beruflich verbessern kann....? *g*

in diesem sinne, wünsche ich dem alten herren ein gaaaanz langes leben...

upps, das war zweideutig.. nee.. ich wünsch ihm das, was er sich am meisten wünscht...

(hoffentlich bin ich aus der nummer wieder rausgekommen...)

Zitat

Original geschrieben von Mekong
    Wenn ihr alle schon ein Wörterbuch Deutsch-Frau habt, dann hätte ich gerne ein Wörterbuch Saarländisch-Deutsch :D
    Legt mal los ;)

Gruß
    Mekong

ei spätzje drigg mo owwe uff das smeilee fomm longhoorische.

do finschde alles was de brauchschd.

isch hann jo vorhinn noch ganz vergess: isch hann ah e händi fonn sony erigsen.

unn wissener was? ich faare heid zu de hochdeidsche hemm ins reisch... passen uff de stroos uff.... isch bin unnawechs.

ge morje jochen,

neee, gugg sordiert sinnse nett... awwa ma kann midne schwäzte...

unn zu duddwilla genn isch da rescht... scheen iss annerschd.

awwa was wilschde mache.. dehemm iss immer noch dehemm.

dei kolleech kenn ich bestimmd.. sunschd wär isch keen richtischer saarlänner... awwa e bisje jung issa funn de schuul wird nitt sinn....

awwa gesiehn hann isch ne bestimmd schunn...

@ jochen: isch kumm aus duddwilla... do sinn ma jo erjendwie nachbaare... isch gehn awwa immer in de promarkt noo dingmatt... ma muss eisch jo es bisje unnastitze.

unn lasse mas mekong in ruh.. die fraah hat a ihr gudde seide.. immahin maans ses hard im bett....*zw*

Zitat

Original geschrieben von Mekong
    Morgen!
    Also ich kann mich der Allergiker-Fraktion einreihen. Bei mir hat ein Allergikerkopfkissen und die dazu gehörige Bettdecke geholfen. Jetzt wird alles alle 3-4 Monate mal in die Waschmaschine gesteckt und ich habe keine Probleme mehr.

Und zu den Milben in der Matratze: Hat die nicht jeder? Oder irre ich mich da?

Gruß
    Mekong

hallo,

aus welchem material ist dein überzug?

bei mir war es eine art dickes tyvek.... ich fand es sehr unangenehm.